Thursday, April 23, 2009

Tragedi April

Dah lama tertunggak stori-mori pasal hari sukan mirah dan akim. setelah mereka jadi itam dan semakin pulih semula, akak masih belum mengemaskini stori tentang mereka. maka pada kali ini, akak pon nak bercerita dengan video ini. sila lah menghayati... Tragedi April dengan pelakon utama ialah mirah yang memakai baju hijau:


Sedih bukan tragedi ini?

10 comments:

mirah hatta said...

isshhh....nk maen balek semule...REMATCH...hehehe

aishahhatta said...

hehe! kang jatuh lagi skali canne? tragedi berulang plak..

asma'hatta said...

alaaaa...siannye mirahhhhh..huhuhu

xpe mirah.. kami ttp sokong mirah!!!

aishahhatta said...

siann... tapi sori mirah sbb sume yg tgk gelak.. hihihi

aishahhatta said...

tapi mirah nampak sgt bersemangat. cepat je bangun balik lepas jatuh and abehkan berlari! u go girl!

abang said...

Ala Mirah, halangan tu tinggi sangat. kalau tak, sure Mirah dah dapat nombor satu.

Go Mirah, try lagi tahun depan heheh

muhammad fairuz azmi said...

mirah, abg fairuz pon kagum tgk mirah lari laju je lepas jatuh tu..hehhe..

aishahhatta said...

mirah masih dlm mood tak puas hati... nak sukan lagi. hehe!

benhatta said...

hm..mmmmmmmmmmmmmmmuuahahahahahahahahahahahah

aishahhatta said...

oo kamil... sukanye dia! nanti kamil plak yg jatuh guling-guling kita lak gelakkan kamil.

kan mirah kan!