Wednesday, April 29, 2009

Akim says the some things!

Dah lama dah nak tulis pasal akim ni. ada yang masih baru. ada yang dah agak-agak basi sbb dialog masa dia kecik-kecik dulu. marilah kita bergelak-ketawa:
 
-----------------------------------------
 
Akim: mak.. mak! pipi akim licin sangat la. sampai semut nak panjat pon tak boleh.. (sambil pegang pipi dan buat gaya semut panjat-panjat pipi dia pastu semut tu jatuh tergelincir)
 
-----------------------------------------
 
Akak: akim, periksa dpt no berapa?
Akim: No. satu la.
Akak: ada banyak seratus tak?
Akim: adalah 5 ke 6 kot.
Akak: kenapa 'kot-kot' plak?
Akim: yelaa.. akim tak ingat. BANYAK sangat!
 
-----------------------------------------
 
sekarang akim dah tak seterer tuh. asyik taknak belajar je. main DOTA tak habeh-habeh. ujian baru-baru ni dapat no 4 ke 5. sambil jawab: "biarlah!" dengan gaya yang sungguh kerek. siapla... major payne dari kamil! kamil dah nak masuk Uniten tuh. so dia kena tolong berkhidmat dengan akak untuk memajorpaynekan akim selalu. hehehe!
 
cukup untuk hari ini. akak sedang sibuk...!

6 comments:

abang said...

pesan kat Hakim tu. Langit tak selalu nye cerah. Abang dulu scorer masa Form 1,2 and 3. Tapi sebab complacent, dah tak scorer dah. cheewaaahhh.

Kamil masuk UNITEN? hmmmm

asma'hatta said...

tu la..akim ni dah malas dah skrg ni..ni mesti pasal pengaruh DOTA yg dibawak oleh kamil..ke abg yg ajar eh???ish anak2 laki benramli nih..ada2 je halnye..hehe

benhatta said...

dont look at me..
IM INNOCENT!!

aishahhatta said...

akak memang tak bersalah. sume tunjuk kamil!!! yehhaaaaa

mirah hatta said...

mirah tunjuk kamil.kalo abg counter strike tu die x maen sgt.

aishahhatta said...

mirah, baik-baik nanti kamil major payne mirah plak. kalau dia buat bagitau akak tau! kita serang dia balaik... hahaha!