Friday, February 19, 2010

Teneneneng!!

itu ialah bunyi seperti sesuatu yang surprise muncul di depan anda... Teneneneng! hahaha pandai-pandaila buat bunyinye macammana. cumanya akak mahu eksyen sedikit oleh kerana kiraan pengunjung sudah mencecah 5000! wehhhoooo! okeh Lame.

setelah akak membuat blog ni, akak perasan, orang terrrdatang ke blog ni bila dia search:

  • aishah hatta - nih kira glamer aaa kan nama sendirik. hahaha! poyos.
  • tips pengerusi majlis - nih walaupon ada satu je entry tapi kemungkinan besar takde kot blog lain sangat yang cerita pasal ni. tetapi ada juga yang sampai ke sini dengan "pengurusi majlis" ade ke pengurusi? macam alat menguruskan badan je (kurus). ke nak cari pengurus? maaf tiada jawatan kosong di sini.
  • farid hussin - amboi2.. ada orang tumpang glemer nampaknye. pastu entry2 akak kan ada label2 atau tag tuh kan... selalunye orang hanya akan click "Farid Hussin". ehem.. ehem.. ada orang suka mengikuti perkembangan abang ke? *jeles sambil rolling eyes* pastu saje la letak lagi tag farid hussin banyak-banyak walaupon cerite pasal kucing masuk rumah. hehehe!
  • maksud kendatipun - like what? kenapa sampai ke sini bila orang carik maksud kendatipun? hahahah! bukak kamus dewan lagi bagus lah kan..
sekian.. terima kasih. :D

No comments: