Monday, June 07, 2010

Happy Birthday abang! :)

pada petang itu akak sangat gembira. telah tiba hari untuk pulang ke pangkuan keluarga tercinta. tambahan pula, hari tersebut ialah hari lahir suami. alangkah girang hati walaupon akak membawa kereta seorang diri. siri karaoke dalam kereta menyanyikan lagu sudirman "ooo balik kampung.. ooo balik kampung" terus berkumandang. (haha! tipu. lame nyelaa nak nyanyi sorang-sorang macam tu!).

apabila hampir dengan rumah mak, hati dah macam meloncat-loncat pastu guling-guling happy. kalau ikut perkiraan biasa, dalam 5 minit lagi sampailah ke rumah. tiba-tiba....

telefon sony erik ku berdering. akak angkat la sbb nama yang keluar ialah 'abang'. mungkin dia ternanti-nanti kepulangan isteri yang dok jauh nih, yang dirindui.

abang: salamualaikum... bangun.. bangun subuh.
akak: hah? subuh? abang kat mana ni?
abang: kat snwg la.
akak: ??? (tersedar dia masih di bilik di UTP. di subuh ahad yang hening) okay.. thank u..

letak telepon. bangun duduk atas katil. sedih gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
bleh plak nak mimpi2 balik rumah. nih kes kena pegi kelas hari ahad lah ni.
plus tak dapat bersama abang di hari pertambahan umurnya.

hehe.. ini ialah entry happy birthday to abang farid :)
rindu...

12 comments:

radhiahsyahida said...

hehe.. comel je mimpi tu!

Anonymous said...

hahah agakla comel mimpi itu...padie

Anonymous said...

hahah agakla comel mimpi itu...padie

Trini Ng said...

sedihnye ;(

awin said...

huuuu~~ da pnah lalui mcm tu 3bulan ptama pas kawen dulu ;( rilek2. bape bulan je lagi kan.. hehe. toksah kire2. nanti rasa lama ;)

aishahhatta said...

dhiah & padie: comel? err...

aishahhatta said...

nining: sedih kan... isk isk..

aishahhatta said...

awin: okay! maybe mengada2 kejap je. :p

Anonymous said...

mengada2 kejap ke lama...-padie..ahahah

aishahhatta said...

hahaha padie.. ceh!

NurainiZakaria said...

aishah,bz kah anda sehingga x mengupdate blog? hehee

effa said...

so comel..;p

saye nye blog da tuka url kak.hehe.