Tuesday, December 08, 2009

welcome back!... to me

hehe.. dah lebih dua bulan malas nak menulis kat blog. tetiba ramai pulak peminat bertanya ke mana menghilang.. *ececehhh sempat nak perasan plak ada peminat. macam2 jugak rasanya yang berlaku tapi macam takde semangat nak tulis sebelum ni.

  1. bulan 10 akak pegi team building untuk Production Technologist atau nama glemer nye PTech. buat kat PD, Thi*stle. Pergi sana drive sendiri dan seperti yang diketahui ramai, akak tidak suka mengikut hadlaju yang telah ditetapkan. maka, semalam sewaktu abang farid mengecheck saman melalui SMS, maka terkantoilah ada satu saman yang bertarikh hari tersebut. kehkehkeh! tapi actually dah cerita la awal2 kat abang farid yang speeding then ada incik polis nyorok bawah flyover bersama kameranya. tapi semalam sewaktu abang bertanya tentang apa yang kami buat pada hari berkenaan, buat-buat lupa pula apa yang berlaku.
  2. nasib baik lepas balik dari TB tuh barula orang dok bercerita-ceriti seram tentang hotel tersebut.. ngehngeh..
  3. akak punye application untuk membuat Master sudah hampir berjaya. offer letter dari UTP dah dapat. ni tengah tunggu apa cerita tentang sponsor... mana lagi kalau bukan company sendiri kan. jadi adik-adik... akak akan jadi warga pelajar semula! yehhaaaa! abehla bertambah bond dengan ini company.
  4. bulan 11 akak pegi team building lagi. *sure orang cakap ape nih asek pegi team building je.. bila buat keje nye? ahahaha* kat PD jugak tapi hotel lain.. Avill*ion Cove. nasib bukan hotel yang sama. sebab kalau sama, kali ni pergi dengan extra story di dalam minda. bahaya! hehe sebab biasanya 'it's all in your mind' kan. jadi pegi gronggreng kat sana. okayla tapi lelah datang lagi. (macam dalam iklan plak.. TORA datang lagi dengan pistol air)

itulah saja update untuk dua bulan.. ahhahahah! (kakak yang malas nak update)

4 comments:

Trinisaurus said...

yay! welcome back! kite rinduuuuuuuu!
ps: knpe asek ade team building je?

aishahhatta said...

susah sgt nak build the team.. so kena buat byk kali. haha!

radhiahsyahida said...

selepas 2 bulan..akhirnye~
hehhe
update lagi kak!
chaiyok2..

radhiahsyahida said...

selepas 2 bulan..akhirnye~
hehhe
update lagi kak!
chaiyok2..